30 Aralık 2011 Cuma

Yenimoda.com alışverişim

     Bu post epeydir bekliyor aslında.Daha önce internetten alışveriş yaptığımı duyurmuştum.İlk defa alışveriş  yapacaklar internet alışverişi hakkında bilgi almak isterse tıktık

     Alışverişimi yenimoda.com adresinden yaptım ve çok şükür hiçbir sorun yaşamadım.Ürün aynen resimde ki gibi çıktı.Kargom hemen ve oldukça uygun bir fiyata geldi.

     Ozamanlar mutfağımın yenilenmesi için uğraştığımdan elbisemin boyunu yaptıramadım.Kendim yapmak istemedim,biraz daha profesyonel olsun istedim.Yapıldıktan sonra da giymeye fırsatım olmadı .Sırf resim çektirmek için de giymeye üşendim.Bugüne kısmetmiş.

     Ömcelikle elbisemin internetteki hali:


Bende bu boy bu endam olmadığı için aynı duruşu yakalayamadık.Birde ben 40 beden aldımki üzerime çok yapışmasın.çünkü kumaş tahmin ettiğim gibi çok ince.

Ehh bendeki halide budur efendim.(Nasıl bir özgüven varsa) Resimlerde düzenleme yapmayı daha tam bilmiyorum kusura bakmayın .

   
 Eeeeee nasıl olmuş?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

BLOGLARI GEZERKEN GÖRDÜM SİZİ :)) MERAK ETMEYİN MANKENDEN BİR FARKINIZ YOK..BEN ÇOK YAKIŞTIRDIM GÜLE GÜLE KULLANIN.. MEDİNE

fiamma dedi ki...

iyi günlerde giy Neslihancığım, beni de heveslendirdin özellikle giyimde internetten almayı hiç denemedim. rengi çok güzelmiş elbisenin ve modeli de.Ayağına biraz yüksek topukla hoş duracak kesin.

Adsız dedi ki...

Paspal bir görünüm var.
Modeli uymamış ve kalitesiz duruyor.
Ben olsam yayınlamazdım.

HÜSNÜZAN dedi ki...

MEDİNE,teşekkür ederim canım,sıfır beden olabilirim ama manken de değilim sanırım

fiamma,güvenilir sitelerden alışveriş çok karlı oluyor ablacım denemelisin,ayakkabıları giymeye üşendim desem :)

adsız,paspal olmak için biraz dağınık olması gerekir bence çok derli toplu asil bir duruşu var,yayınlamaya gelince Özgüven meselesi

dikisdersi dedi ki...

bence harika olmuş ,çok begendim üserindeki duruşuda çok güsel ,begenmeyen bakmasın efenim

sevgiler

Adsız dedi ki...

iyi, güzel günlerde giyersiniz inşallah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...