20 Aralık 2011 Salı

Kareli Gömlek

     Bu gömleğimi paylaşmayacaktım aslında.Hiç de istediğim gibi olmadı.Ben daha spor bir model istiyorum.Ama ne zaman elime alsam çocuklara bişeyler oldu.Hele küçük ille tepemde.
    Oysa kumaşı görünce ne hayaller kurmuştum.Çift yönlü bir kumaş.Uzunca bir süre hangi yönünü kullanayım diye karar veremedim.anlık bir kararla geniş kareli kısmı seçtim.Daha önce hiç ince biyeli gömlek yapmadım. otarz bişeyler istiyordum.Şöyle kol ağızlarında pat yerlerinin kenarlarında(bu arada dikiş terimlerini doğru kullandığımdan şüpheliyim ya neyse)
       Hayalimdeki tüm ince ayrıntıları unutup dümdüz bir gömlek çalıştım.Sadece göğüs kısmını robalı yaptım.O da hiç belli değil zaten.





Roba dikişlerini süslemek için kumaşın ters kısmından büzgü yaptım.Ters dediğime bakmayın.Diğer yönü yani:


Okadar süründü ki elimde,düğme dikmeye iştahım kalmadı.Bende çıt çıt yaptırdım.Bence daha iyi oldu.


yakasına da uğraşmadım.şerit şeklindeki kumaşı geçirdim hemen.
Bazen kumaş elimde bekledi mi umursamadan dikiyorum.bu yönümü de hiç sevmiyorum aslında.Neyseki kusurları belli olmuyor.İnsan içine çıkabiliyorum gömleğimle.Dikiş dikmeye devam edeceksem sabrı öğrenmeliyim.

2 yorum:

fiamma dedi ki...

Çokta güzel olmuş Neslihancığım ve zaten yeterince de spor olmuş, iyi günlerde giy.

HÜSNÜZAN dedi ki...

fiamma,teşekkür ederim ablacım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...