13 Aralık 2011 Salı

Biraz Örgü Biraz Dikiş

     Kışlıkları çıkartırken geçen kış hamileliğim boyunca üstümden çıkarmadığım tuniğim elime geçti.En fazla 1.5 metrelik kumaşı görünce yaparım bişeyler diye almıştım.
     Kumaşı kalın olduğu için tam da kışa uygundu ama yapmak istediklerime yetmiyordu fukara. O zaman işin içine annem dahil oldu."Robasını ve kollarını öreyim" dedi. İşte o anda gözümde canlandı model.
     Benim hamile halim Ebru Şallı gibidir.Arkadan gören zaafiyet geçirdiğimi zanneder,önden gören futbol topu yuttuğumu.Çok komik olurum.Birde o küçük göbekle zar zor yürürüm ki daha da rezilleşeyim.
    Gelelim resimlere.Benim gibi iki çocuk annesiyseniz fotoğraf çekimi,blog yazımı,temizlik gibi işleri herkes uyuyunca yaparsınız.Resimlerimin kalitesi bukadar oluyor idare edin lütfen.
     Üst kısım tarafımdan gazete kağıdına kalıp olarak çıkartıldı.Model kararlaştırıldı, anneciğimde hemencecik ördü.(örgüde rakip tanımaz örnekler burda)



     Göğüs altında kruvaze olarak örüldü.Emzirme döneminde de kullandım ve gayet rahat ettim.Kumaşımdan önce kolları kestim, kalanıda büzüp örülen parçaya diktim.ikisinin birleşim yerine kumaştan şerit geçtim ki dikişler göze  batmasın.Kol ağızlarını da üst parçadaki saç örgüsünden yaptık.


Vee tuniğimin görüntüsü


İşte ben bu tuniği dokuz aylıkken bile dolduramadım.Kumaşım kabarmaya başladı artık.Örgü kısmı da biraz tüylendi.Evdeyken rahat olmak ve üşümemek istediğimde giyiyorum.Örmeyi ve dikmeyi sevenlere kolay gelsin.
     Bu kumaşın kahverengi tonlarında olanından da anneme elbise dikmiştim.Onuda en yakın zamanda fotoğraflayıp ekliycem inşallah.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...