16 Aralık 2011 Cuma

Hediyelerim Geldiiii

Sevgili tuba can tarafından düzenlenen hediye çekilişinde fiamma ile eşleşmiştim ve nekadar şanslı olduğumu hediyelerim gelince anladım.
hadi hediyelerimle tanışın...
 Oturma odama uygun rengiyle bir mumluk,boncuk gözlü anahtarlık ve kitap ayracım




daha bitmedii:el yapımı kabartmalı kartpostal


bitti mi sandınız ,yanıldınız:nüfus cüzdanı için kılıf vee bozuk para kutusu(tamamen el yapımı)



ve son olarak gözümün bebeği;keçe kutum



Hepsine birden bakalım mı?


sevgili fiamma'ya çooook teşekkür ediyorum.sayesinde çocuklar gibi sevindim.hediyelerinin hepsini kullanmaya başladım bile.Oturma odamda,mutfağımda,yatak odamda heran fiamma'yı anıyorum.bir gün buluşurmuyuz bilmem ama yüreğimde bir fiamma taşıyorum.

5 yorum:

fiamma dedi ki...

Sevgili Neslihancığım yüzüne bir çocuk tebessümü yerleştirebildiysem ve hediyelerini beğendiysen ne mutlu bana. Eline ulaştığına göre ben de kendi yazımı heyecanla hazırlamaya bloğuma gidiyorum, senin eline geçsin diye bekledim ben de cicilerimi paylaşmayı:) Sevgi ve dostlukla kal canım.

Meral Sanatevi dedi ki...

Güle güle kullan Fiamma bu herşeyi düşünür,bende onun sayesinde bloğunuza girdim takipteyim...

leyya dedi ki...

ne cici hediyelerr.fiammayı tebrik ediyorum,ne hoş yüz güldürmüş..ne iyi oldu bu hediyeleşme etkinliği değil mi:))

HÜSNÜZAN dedi ki...

Fiamma,hayatıma ve bloguma hoşgeldin ablacım
Meral Sanatevi,hoşgeldin,fiamma'nın bir hediyesi de sensin ozaman
leyya,hoşgeldin leyya,bence arada bir yapmalıyız bu etkinliği mesela en yakın 8 mart kadınlar gününde

makcig dedi ki...

o Fiamma yokmu bana kocaman bir çığlık attırmıştıda hastanede herkes dönüp bakmıştı.Böyle güzel yürekli bir arkadaştır kendisi.Şehr-i Bursa'dan sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...