7 Eylül 2012 Cuma

54 Beden Gömlek

     Aslında 52 beden kalıbıydı Cahil cesaretiyle payını 3 cm fazla verdim diktim.koccaman oldu.Usta terziler tahmin ediyordur karşılaştığım sorunları.Kollarında oynama yaptım mesela.İlk defa kalıpla oynuyorum ya nasıl korktum.
     Kolları hallettim bu sefer ön parçalar arkadan kısa kaldı.Halbuki kalıbı çok dikkatli çıkarmıştım.Sonra anladım ki kol altındaki pensler yüzündenmiş.Ehh yaklaşık 7 cm açıklık vardı.Bende ön parçaların dikiş payına fazladan pay verdim.
     Tabiii bu işlemlerin ilk defa yapılan kısımlarını denemek için diktiğim başka bir gömlekte yaptım.Anlayacağınız önce başka bir kumaşla gömlek diktim-ki hala yarım duruyor-sonra asıl kumaşı kestim.Sipariş olduğu için böyle yaptım.Kumaş benim olsa daha rahat çalışıyorum.Yeni evimde aldığım ilk siparişim olduğundan biraz daha tedirgindim.sipariş demişken ben bir türlü fiyatlandırma yapamıyorum.Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.Benim gibi dikiş diken arkadaşlar varsa fiyatı neye göre belirliyorlar söyleyiversinler lütfen.
işte resmi:


 
heeeyyy yakada bişey mi var?
 
 
 


     Artık benimde bir etiketim var.Tasarım harikası olmayabilir ama benim için bir başlangıç.İlk olarak kendime kullanmak isterdim ama kısmet değilmiş.
     Kelebek...Profil resimlerimde de tercih ettiğim bir figürdür.Aslında çok şey var söyleyecek.Postu biran evvel yayınlamak istediğimden kelimeleri toparlayamıyorum.Bazı küçük şeyler boyundan büyük anlam taşır benim için.Kelebek de onlardan biri.Kısacık ömrü,kozasını örüp değişimi,simetrisi...Düşüncelere dalıyorum hafiften.Biraz kitap okusam iyi olur.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...