31 Aralık 2012 Pazartesi

Ne denir ki?

     Bu tarz kıyafetlere ne denir gerçekten bilemedim.Bana kalsa resimli penye ceket diyecektim ama gelen tepkilere bakınca hafif kaldığını düşündüm.
     Neden mi bahsediyorum.? Burada paylaştığım piyanolu kumaşımın bir gecede biçilip kesilmesi,dikilmesi ve ertesi gün teslim edilmesinden.dikiş diken ve bu konuda uzman arkadaşlar diktiklerine kumaş türüne göre veya modele göre isimlendirme yapıyorlar.Bende öyle bişey yapmak istedim ama başlıkta da yazdığı gibi bilemedim ben onuuuu...
      Sonunda bu hafta açoköğretim derslerinin özetlerini bitirdim ve geriye bir kez tekrar edip hafta sonu sınava girmem ve bu stresi birkaç saatliğine üzerimden atmam kaldı.Bir kaç saat diyorum çünkü bir ay sonra yine sınav var.Sandığım kadar kolay olmadı bu ikinci üniversite işi.Kitapların tamamını sınava bir hafta kala alabildim.Allah'tan ikinci sınıftaki arkadaşım geçen yılın kitaplarını saklamış.
     İşte böyle ders çalışmakla geçen bir haftanın sonuda temizlik yapmakla geçti.Pazar günü ufaklığı annemlere gönderip kendimi temizliğe verdim.İnsan nasılda alışıyor tembelliğe.Tüm evi diye yola çıkıp iki oda bir mutfağa razı oldum.
     İkindi gibide sınava gireceğim yere bakmak için üniversiteye gittik ve kaybolduk.Bayaa çıkamadık üniversiteden.Hiç yolumuz geçmediği için üniversitenin ne kadar geliştiğini farketmemişiz.Yürüyen gençleri görünce öğrenciliğim aklıma geldi(öğrenci kısmı genelde yürür)
     Türlü denemelerin ardından annemlere gelebildik.Bizim hatun yine döktürmüş.Yemek konusunda  süperdir annem.Çayı demledikten sonra duramadım ben.Çocuklar burda duruyorken bir hasta ziyaretine gidelim dedim benim sabır abidesi eşime.Kalktık birde müsafirliğe gittik.
     Lafı nereye getireceksin derseniz tüm bu hareketliliğin üstüne çocuklar uyuyunca kumaşların başına geçtim.Ve gecenin sonunda mutlu mutlu sırıtıyordum......kiiii çocuklar öksürmeye başladı.Sabaha kadar hangi yatakta kaç dakika kaldım bilmiyorum.Ezanlar okunduktan sonra biraz daldım sanırım.
Az önce doktordan geldik.Çocukların ciddi birşeyi yok.Ceketimizin sahibesi geldi, mutlu mutlu gitti.
Sanırım hafif bir yorgunluk var.Akşama yemek derdi olmayaydı iyiydi bla bla bla
     Çenem düştü  iyice resimler efenim;





                                                     Yorumsuz geçmezseniz sevinirim...

6 yorum:

terzi mankeni dedi ki...

Harika olmuş ellerinize sağlık :) kalıp size mi ait?

bahar yorgun dedi ki...

hiç yorumsuz geçilir mi.. tek kelimeyle muhteşem olmuş. kumaşı ilk gördüğümde de bayılmıştım zaten... parça olarak mı yoksa topundan kestirip mi almıştınız?

HÜSNÜZAN dedi ki...

Terzi-mankeni;2011/08 burda dergisi 120 nolu kalıp.Küçük beden olduğu için arkaya biraz pay verdim ve yakasını değiştirdim.

Bahar Yorgun,kumaşı parça olarak aldım elimde kolsuz bir yelek çıkacak kadar daha var eğer müşterim istemezse aldığım fiyattan sana gönderebilirim.

bahar yorgun dedi ki...

tamam haber bekliyorum o zaman sizden

nevban dedi ki...

müzik severler için bulunmaz bir kumaş...sizde güzel dikmişsiniz...sahibeside güzel günlerinde giysin...

benbir dedi ki...

Çok beğendim, inanın çok güzel olmuş:)
Siz anlatırken ben bir ara kendimi dinliyorum zannettim:)
çocuklu insanların halleri birbirine ne kadar benziyor...
sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...