13 Aralık 2012 Perşembe

Bu Son


     Tamam tamam bundan sonra aynı resmi bir daha paylaşmıycam.Ama son günlerde durum şöyle;

     kitap okuyorum
     ara verip çanta dikiyorum
     özet çıkarıyorum
     ara verip çanta dikiyorum
     temizlik yapıyorum
     ara verip biliyorsunuz işte



     Aşağıdaki ufaklığıda bu akşam yaptım.(Elimde kumaş kalmamıştı) birdaha asla çizgili kumaşla akşamları uğraşmam.Bir süre sonra başım dönmeye midem bulanmaya başladı.Ama şirin olmamış mı?Denizci temalı oldu buda.Hadi taş toplayalım içine...


    

1 yorum:

gecekiyafeti.com dedi ki...

Merhaba bloğuna bayıldım. Yeni yılda çok şık bir çanta hediye ediyorum. Çekilişe beklerim.

http://www.gecekiyafeti.com/2012/12/yeni-yilin-ilk-hediyesi-bizden.html

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...