9 Ağustos 2012 Perşembe

Umre Gömleği

     Ramazanda dikiş dikmek çok zevkli aslında.Sahura kadar oturuyorum,herkes uyuduğu için tamamen işime odaklanabiliyorum.Hava da serin.
    Tek sorun ertesi güne biraz geç başlıyorsunuz.
    Bu yazımda kalıbını çıkarttığım gömleği sonunda bitirdim.Burda dergisinden arka pervazsız erkek gömleği kalıbını kullandım.Amacım Umre'ye gidecek olan babama ceket görünümlü bir gömlek dikmekti.Hakim yaka,kolları manşetsiz,yandan yırtmaçlı ve kocaman cepli.
    Çok şükür beni fazla yormadı.Ehh amaç hayırlı olunca dikiş kolay geçti.Hatta pantolonu, eşimin pijamasından kalıp çıkarark diktim korkarak.(ki babam huyludur bir yerine gıcık olsun giymez) Pantolonu resimleyemedim ama bildiğiniz klasik pijama gibi bir şey oldu.Ağı biraz kısa oldu ama babam bişey demedi.
    Resimlere geçelim efemm





Ayrıca iç dikişlerinin hepsini kapalı çalıştım ki püskül ponçak bişey görünmesin.şöyleki;



     İnşallah bir gün kendime ve eşime de Umre kıyafetleri dikmek nasip olur.Müminlerin birbirine duası kabul olur.Benim için dua ederseniz sevinirim.Bir de yorum  bırakırsanız...

7 yorum:

Eslem Ünlü dedi ki...

ayy benim babamda hacca gitcek kısmetse bu sene,bende ona böle bişi dikçem ama bende erkek gömlek kalıbı yok kii nası yapsam acaba,hangi sayısı cnm burdanın,bulabilirsem alayım
bu arada çok güzel olmuş valla
sevgiler tatlımmm :))

Eslem Ünlü dedi ki...

bu arada babacığın hayırlısıyla gitsin gelsin inşaallah Mevlam hepimize nasip etsin işaallah..sevgiler..

HÜSNÜZAN dedi ki...

2012/nisan sayısı canım,bulabilirsen al.eğer bulamazsan ben bir poşete çizer gönderirim.Bir hayra vesile olurum fena mı? Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.

Ayten dedi ki...

Çok güzel bir çalışma olmuş.Babanız hayırlısıyla döner inşALLAH.Sevgiler:)))

HÜSNÜZAN dedi ki...

Ayten; teşekkür ederim ayten,inşalah aşkla dönerler(annemle beraber gidiyor)

mor atölye dedi ki...

Hayırlısı ile dönmeleri dileğiyle. Ellerinize sağlık...

dikisdersi dedi ki...

amin .sende bana dua et ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...