13 Şubat 2011 Pazar

FARKINI FARKETMEK!!!

   Saatlerdir elişi bloglarını geziyorum.Gözlerim kayan ekranı takip etmekten bi tuhaf oldu.Kadınlığın ırkı yok.Maşallah isteyen kadın dili,dini,mesleği,yaşı ne olursa olsun elinden geleni sanata dönüştürüyor ve bununla da yetinmeyip internetten tüm dünya ile paylaşıyor.
    Kimilerinin binlere ulaşmış izleyici sayısı,kimilerinin 100'e ulaşmamış.Hepsi emek,hepsi çok güzel ama neye göre popüler olunuyor acaba diye merak ettim doğrusu.Sanırım; samimiyet,birazcık kişisel bilgi,mutlaka yetenek ama en önemlisi milyonlarca benzerinden seni ayıran farkını fark etmek.
   Bazen her gördüğümüzü yapmak isteriz.Uğraşınca yaparız da.Ama başarı; her şeyi yapmaya çalışarak değil de yaptığın her neyse en iyisini yaparak elde edilir.Sanırım en önemli konuda bu.Ne yapacağına karar vermek.Ne yapacağına karar vermek için cevaplaman gereken en önemli soru neden yaptığındır.
Zaman geçirmek için mi,hayatını kolaylaştırması için mi,yoksa para kazanmak için mi.Bazı özel hanımlar ilahi bir lütufla bu soruları sormadan varıyorlar sonuca.Hayatlarını kolaylaştırmak için öyle güzel şeyler yapıyorlar ki bu güzellikler önce hobileri oluyor sonra bu hobilerden para kazanıyorlar.İmrenilmeyecek gibi değil.
Ama bende derin bir içe bakış duygusu oluştu.Aynaya baktığımda bir çok karar almış ve uygulayamamış,bir çok yeni fikre sahip olmuş ama hayata geçirememiş bir kadın görüyorum.Her şeyi aynı anda yapmak isterim.Hemde tüm detayları ile ilgilenerek.Her şeyden biraz yapmak aslında hiçbir şey yapmamak mıdır?
Dantel yaparım,zor modellere yaklaşamam ama örgüden anlarım,kurdele nakısını netten öğrendim,kırk yama denemem henüz bitmedi,kumaş boyamayı annemle beraber öğrendik,etamine bayılırım,dikiş dikmek için 4 ay kursa gittim.
bunlardan birinde ustalaşmalımıyım?
sadece kendi ihtiyaçlarım için mi yapıyorum?
yaptıklarımdan para kazanmak istermiyim?
Daha bir sürü soru geliyo aklıma.Cevaplar net değil.
1)boş durmayı sevmiyorum.2)yaptığımdan keyif alıyorum.işte en önemli iki sebebim
.Birde ciddi bir iddiam var:
 SIRADAN TÜM KADINLAR KADAR SIRADIŞIYIM...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...