27 Ocak 2013 Pazar

En Kolay Etek Modeli


      Başlıktan da anlaşıldığı gibi bu model en kolay modeldir(bence) ve buna rağmen kumaşına göre de çok şık ve kullanışlıdır.Hem günlük hem abiye her modelde uygulayabilirsiniz.
 Hatta burada yapılışınıda anlatmıştım.

     Kumaşım kalın bir penye.Oldukça tok duruyor.Ama kenarları iplik atmadığı için beni hiç yormadı saolsun.Sabah biçtim,öğlene bitti.Sahibinin üstünde görmedim ama telefonda beğendiğini söyledi.Üstünde görmeden içim rahat etmeyecek.Beni üzmemek için mi "iyi olmuş" dedi öğrenmeliyim.

     Bu kumaşın aynısından modanisada elbise vardı.desen aynı da sanırım biraz ince olanından.Ama bende inceside var zaten ve kulplu bir elbise düşünüyorum kendime.Tabii A.Ö. fakültesinin ikinci sınavından sonra.
     Kumaştan 2.30 cm kadar daha var.ama hafif defolu uç kısımlarında biraz solukluk var.Çok fazla belli olmuyor.Buna rağmen isteyen olursa(kumaş ve ya etek olarak) yorum bıraksın.

Resimlere geçelim...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...