7 Mayıs 2012 Pazartesi

Taşınma çekilişi


     Taşınıyorum...
     8 yıldır oturduğum binadan "oğlum oturacak" diyen ev sahibimin arzusu üzerine  ayrılıyorum.
Fazla uzağa gitmiyorum yine aynı semtteyim ama alıştığım düzenden,komşularımdan ayrılmak zor geliyor.Ailemi aratmayacak dostluklarım oldu.(ki ben kolay arkadaşlık kuramam)
     Ben bu binaya gelin gelmiştim.Herşeyin ilkini burda yaşadım.İlk defa eş oldum,anne oldum,komşu teyze oldum(buna hala alışamadım) Ben burda çoook büyüdüm.
     Neyse,biraz daha uzatırsam evi toplamayı bırakıp ağlamaya başlıycam.
     Ev değiştirmenin güzel yanlarından biri dip,köşe her yeri elden geçiriyorsunuz.Define avına çıkmak gibi...Nerden bir sürprizle karşılaşacağınızı bilemiyorsunuz.Unuttuğunuz eşyalar piyango etkisi yapıyor.
     Bende toplamaya başladığım ilk çekmeceden elde ettiğim ganimetleri sizlerle paylaşmak istedim.Daha önce bir çekiliş faciası yaşadığım için bu postu yazmak çok zor oldu.Ama izlediğim bloglarda bu aralar çekiliş haberine rastlamadığım için birazcık cesaretlendim.
     Yeni keşiflerde bulundukça onlarıda paylaşmak niyetindeyim.Şimdi gelelim resimlere;


     Bu cüzdan bana hediye olarak gelmişti.Benim severek kullandığım bir cüzdanım olduğu için hiç kullanmadım.Şık bir çantanın içinde kullanırım diyerek bekletiyordum.Daha fazla beklemesin artık.




     Cüzdanımın yanında arkadaşlarıda var.Çok değerli şeyler değil belki ama bir çoğumuz ufak hediyelerle mutlu olmuyor muyuz?Beni en çok hiç tanımadığım biriyle keyifli bir paylaşım yaşayacak olmak heyecanlandırıyor.İlgilerinizi bekliyorum...


Bu posta yorum bırakarak "istiyorum demeniz yeterli.Birde beni izlemeye alıp face sayfam Hüsnüzan'ı beğenirseniz çok mutlu olurum.
Not:En geç haftaya taşınacağım için çekilişi de taşınmadan yapmak istiyorum.yeni eve internet bağlatmam biraz zaman alabilir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...