24 Ocak 2011 Pazartesi

Dua

bloglar arasında kendimi kaybetmiş bir şekilde dolandım durdum.eve kapandığım ve internetten uzak kaldığım zaman içerisinde  kadınlarımız nelerde yapmışlar.zihnimin gördüklerini,öğrendiklerini hazmetmesi biraz zaman alacak.tabii ardından da uygulamaya geçilecek İnşallah.
               yeni tanıyıp müptelası olduğum sevgili çatı katı ilay'ın başarısını burdan da tebrik etmek isterim.sıcak yuvasından,tebessüm ettiren diyaloglarını paylaşıyor yazılarında.insanın keyif aldığı bir işi yapması ve yaptığı iş nedeniyle takdir alması doyulmaz bir lezzettir.çalışma hayatının ardından evhanımlığına geçmiş biri olarak sınırları genişletmek taraftarıyım.ev hanımı,eş ve anne olarakta kalıplarımızı yenilemeliyiz.ama ne acı ki zor zamanlarınızda göz yaşlarınızı silenler başarılı anlarınızda sizi alkışlamak için yanınızda değildirler...bu sebeble ilkay'a destek olan tüm hanımlara teşekkür ediyorum.Bizi en iyi yine biz anlarız..
   LaL'ü Aşk'ın kendisine ulaşıp izin alamadığım için burda yayınlayamadığım fakat mutlaka okumanızı arzu ettiğim bir dua'ya yer vermek istiyorum.Şöyle başlıyor;

Rabbim,
bir insanı koy kalbime ama o insan seninde sevdiğin bir insan olsun.
Ve beni öyle bir insana sevdir ki, o insanın kalbinde sen olasın.
Ki ben o insanın kalbinde seni bulayım

.....devamı   http://www.facebook.com/pages/LaLu-Ask/169321989753421?v=wall#!/photo.php?fbid=186943487991271&set=a.185727184779568.43014.169321989753421


İnşallah bir dahaki post ta beyaz gömleğimi paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...