8 Ağustos 2013 Perşembe

Çekiliş sonucu

Bir hafta önce başlayan bayram hediyesi çekilişim bitti.Katılan herkese çok teşekkür ederim.Yorumlar geldikçe okadar mutlu oldum ki anlatamam.Sizlerin katılımları da bana bayram hediyesi oldu.
Ahhh birde bilgisayarım tıkanıp mailleri silmek yerine yorumları silmemiş olsaydı ve toplamda 52 adet olan yorumlarınız da görünseydi.Bilgisayar kendine gelipte yorumların silindiğini farkettiğimde yaşadığım paniği anlatamam.Çok şükür ki kimsenin hakkını yememek için her ismi ve yerine getirdiği şartı dolayısıyla kaç katılım hakkı kazandığını not alıyordum.Yani isimleriniz kaybolmadı merak etmeyiniz.
Bayramın ilk gün yorgunluğunu üzerimizden atınca ailecek işe koyulduk.Kağıtlarımızı eşit boyda kestik.Defterden yazılan ismin üzerini fosforlu kalemle çizdik.Oğlum çekilişin provasını yaptı.
Vee kazanan;
Sinemin Baharı 
Hayırlı olsun arkadaşım.Bilgilerini içeren mailini bekliyorum.Birde teyit için blog ve face adreslerinide mailine eklersen sevinirim.15 ağustos'a kadar mail göndermezsen yedek talihliye geçeceğim.
Her ihtimale karşı birde yedek isim çektik.
Sena İnanır
Tekrar tekrar katılan herkese teşekkür ediyorum.İnşAllah devamı gelecek.Herkese Hayırlı bayramlar...
Görmemiş çekiliş yapmış videosunuda eklemiş :))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...