19 Nisan 2013 Cuma

Yazlıklara Başladım

 
Bazen kumaşçıda öyle kumaşlara rastlıyorum ki ne yapacağıma o an karar veriyorum.Hele bir de dikişi kolaysa hiç beklemeden başına geçiyorum.
 
Şal deseni tutkumun etkisiyle sarıldığım kumaşlar iki gün içinde dikildi ve hatta bana kalmadan satıldı.El emeğinin en keyif verici tarafı bu sanırım.Yaptıklarınızın beğenilmesi ve talep görmesi.
 
Yazın ilk ürünleri beğenilerinize efenim;
 
Elimde birtek bu lacicert desenli etek pantolon kaldı.Bu pantolon için  1.80 cm kumaş kullandım.Erkeklerin yanında pantolon giyemeyen ama rahat etmek isteyenler için ideal.Kumaşıda pamuklu ve yumuşacık.
 

 
Bu turuncu desenliyi kendime düşünmüştüm ama komşuma kısmetmiş.
 
 
 

Bu etek üstteki pantolonun artan kısımlarından çıktı.Kumaşın iki tarafı aynı desenli olunca kullanımı çok ekonomik oldu.bir tane de lacivertli etek dikeceğim ve şimdiden isteyen var.Nasıl mutlu oluyorum anlatamam.
Mankenimin üzerindeki gömleği önceki posttan tanımışsınızdır.Arka fonda da açık alanın tadını çıkaran bıcırıklarımı görüyorsunuz yine.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...