7 Eylül 2011 Çarşamba

Etamine başladım

Sevgili Tuba can arkadaşımın etamin postundan sonra etamini özlediğimi farkettim.Hemen kaldırdığım yerden çıkardım ipliklerimi,etaminimi.(düzenli kadınımdır vesselam) Şuanda yaptığım işi daha sonra paylaşacağım çünkü hediye olacak kendisi.Sahibine ulaşınca yayınlanacak inşallah.Ama daha önce yaptıklarımı görmenizi istedim.

Yeni doğum yapan biri için sipariş aldığım kirli torbası ve ıslak mendil kesesi.

   Ozamanlar fotoğraf makinem yoktu telefondan çekmiştim.Kalite biraz düşük ama orjinali okadar canlı renklerdeydi ki kullanmaya kıyamaz seyredersiniz.
Bu kirli torbasını beşiğe yada müsait bir yere bağlıyorsunuz.Kapaklı olduğu için içi görünmüyor.Bebişin çamaşırları diğerlerine karışmıyor.

Keseyi kurdela nakışıyla süsledim.Daha sık kullanacağı için daha havalı olsun istedim.

İçinede buzdolabı poşeti koydum.Bazen misafirlikte çocuğun bezini atmak mümkün olmuyor.Bu keseye koyup dışarda atabiliyorsunuz.

Bekarlığımda çeyizime işlediğim etaminlere de bir post hazırlamalıyım.Kullanamıyorum bari burdan göstereyim.
Ben renkli işlemeler dünyasına dönüyorum.Sizlere kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...