26 Nisan 2013 Cuma

Anne ve kızı için pembe tshırtler

 
 
Bu aralar biriken vazifeler nedeniyle kendimi kaybetmiş durumdayım.Hani yapmanız gereken bir sürü iş vardır ve size tuhaf bir tembellik çöker.Haftaya yapılacak ilahiyat sınavı için henüz hiç çalışmadığım dersler var.Bu hafta genel ev temizliği yerine bir kaç rötuş yaptım ve içime hiç sinmiyor üst üste gelen dikiş siparişlerim de birikti.Tüm bunların arasında bense küçük oğlum Yusuf'la oynuyorum,nette geziniyorum ve uyuyorum.Acilen gaza gelmeliyim derken hafta sonu tatile gideceğini öğrendiğim arkadaşımın siparişi aklıma geldi.
 
Daha önce kendisine gösterdiğim bir kumaş vardı.Görünce o da beğenmişti ve kızı ile kendisi için bişeyler istemişti.Model konusunda pek konuşamadık.Bende aklıma ilk gelen(tabii pratik olan) modeli uyguladım.Biraz da süsledim.Oldu bitti.
 
Resim kalitesi için kusura bakmayın.Makinenin pili bitmiş telefonla çektim.İkisinide yarasa kol kestim.Omuzlarda ve eteğin bir ucunda hafif büzgü yapıp renkli kurdela ile süsledim.Hepsi bukadar.
 




 
ders çalışmak yerine kendime tunik dikmek için sabırsızlandığım kumaşımı takdim edeyim;
 
 
Eşim çok renkli buldu.Olsun lacivert veya beyaz ceketle kombinlesem olmaz mı?
 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...